25 Böcker?

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
Mitt mål var att läsa 15 böcker i år och har redan läst 20 stycken! Inte klar med 10 från listan men bara två kvar så det tar inte så lång tid. Så funderar på att vara duktig och satsa på 25 böcker i år! 25 böcker om året är 100 böcker på 4 år. Vore inte det något? Så behöver bara läsa 5 stycken till i år och läst över halva av Den Tomma Stolen. Så efter det behövs bara 4 till efter det. Och har en liten aning om vad jag vill läsa. Först är det de två sista jag planerade att läsa från min lista: Anna Karenina och Hundra År av Ensamhet. Då har jag läst 23. De två sista? Den ena lånade jag från biblioteket idag och heter Lean in. 24. Sedan är det tre som jag gärna vill läsa men är inte säker på vilken det blir. En Världsomsegling Under Havet, Män Som Hatar Kvinnor, Historikern eller någon av de andra böckerna jag har. För ska iväg en vecka till Finland och då vill jag såklart inte ha med några biblioteksböcker dit så ska ta med och läsa någon av mina egna. Så vi får se vad jag känner för när jag ska packa! Tycker jag borde hinna läsa dessa innan året är slut kanske till och med hinner någon till!
Hittills till 25 Böcker?


Lena

Det där låter som en riktigt bra plan. Anna Karenina är ju inte den kortaste boken heller :P Jag ska försöka läsa 50 böcker detta år men vet inte om jag klarar det men det har jag känt andra år med och då har jag klarat det, men vi får se vad som händer :D

Svar: Jo så de jag har plan på är ju inte så korta så de får ta ett tag :) Hur klarade du 50 böcker på ett år? Menar den är ju i princip en bok i veckan! Tyckte mina 25 var mycket x)
thatslivet.blogg.se


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: