Bästa Serierna just nu

| Postat i: Serier
1
 
Är jag den enda vars favorit serier ändras rättofta? Eller favorit och favorit utan serier som man för tillfället bara älskar extra mycket förtillfället!
 
Rizzoli and Isles - En serie som växer på mig. En av mina absolut favorit polis serier.
The Mindy Project - Det är något med den här serien som jag bara älskar! Tror det är Mindy. Asså hennes personlighet. Blivit lite av min förebild!
Finding Carter - Tycker seiren har ett intressant story och den är sjukt spännande! Och så glad när den blev förnyad för en tredjesäsong som börjar i höst! Det har aldrig hänt förutom PLL jag är så taggad på en serie!
Chasing Life - Så sorlig och fin serie! Ser fram emot varje avsnitt!
Devious Maids - Så bra serie! Så spännande med alla sina mysterier! Se den!
Jane the Virgin - Var skeptisk först men blev positivt överraskad! Riktigt trevlig serie!
 
 
(Insåg att det bara var serier med kvinnliga huvudroller. Hmmm... Inget jag planerade men kankse är så att jag gillar serier om kvinnor? Inget jag tänkt på men varför inte?)
Hittills till Bästa Serierna just nu


Bellah

Jag har alltid samma favoritserie hahah. The OC har alltid varit min favoritserie, men andra platsen brukar bytas ut hela tiden :)


URL: http://bellah.for.me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: