Fyndade lite böcker!

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
Kunde inte låta bli att fynda lite totally awesome böcker!
 
Hittade Krig och Fred som inte var med på bilden. Det kändes bra då det nog är en bra bok att ha hemma tills man ska läsa den. Den kan nog ta ett tag och manslipper en deadline!
 
Sedan kunde jag inte låta bli att köpa de på bilden! Speciellt glad över the Vampire Diaries som jag verkligen vill läsa. Men Alkemisten, Flickan från ovan och Bärnstenskikaren var också väldigt bra köp! Alla tre är böcker som jaag kört ska vara väldigt bra. Alkemisten är bland de mest sålda böckerna i världen!
 
Så jag är riktigt nöjd! Så taggad på att läsa!
Hittills till Fyndade lite böcker!


Lena

Wow vilka bra böcker du har fyndat! Vilken vill du starta med då? :P Alltid samma problem när jag ska välja ny bok att läsa när jag har läst ut en :P

Svar: Har alldeles för många på min läslista så kan knappt bestämma mig! Finns så många man borde läsa och så lite tid!
thatslivet.blogg.se


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: