Känslor jag hatar

| Postat i: Blogglistor, Foto: Blommor
1
 

  • Man tror man har diskat klart allt för kvällen men kommer på man glömt diska matlådan
  • Alla naglar är äntligen lika långa och så går en av
  • Man kommer hem sent och man är riktigt trött och måste tvätta bort smink
  • Man glömmer teet för länge så teet blir beskt
  • Gå ända vägen till köket ska sätta sig och äta ovh kommer på att man glömde något och måste gå tillbaka
  • Få en riktigt bra bild men skärpan är lite off och bilden blir förstörd
  • När man målat naglarna jätte fint och man sedan tar i något så de blir förstörda
Hittills till Känslor jag hatar


Lena

Usch vad jag känner igen mig i detta speciellt där där men bilderna och maten :P


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: