Serier del 16

| Postat i: Serier
4

Chuck


Chuck var en serie jag verkligen gillade! En typ humoristisk spionserie! Jag tyckte den höll genom 5 säsonger och hade ett bra slut. En av mina favorit serier! För den hade verkligen något som jag verkligen gillade.

 

 

Cougar town

En humorserie med Courtney Cox och ja den funkar. Den ändrade dock inriktning från att ja vara inriktat på ja Cougar till att inte var det. De funderade till och med på att byta namn på serien. Inte den bästa komedi serien någonsin men den var trevlig att se. Och okej slut. Så varför inte ge denna en chans?

 

 

Glee

Glee... Sjukt bra de första säsongerna. Till tredje riktigt bra! Fyra okej sedan snabbt utför. Visst tyckte de hela tiden har kört lite för mycket kors och tvärs med alla relationer. Och jag är egentligen inte fan av allt sjungande hoppade ofta över sångerna. Men tycker det var en riktigt bra som tonårsdrama serie. Och tycker den verkligen var unik. Liksom den hade ett perspektiv som ingen annan serie haft. Och om t.ex. tolerans. Flera karaktärer som var homosexuella, transsexuella och en som satt i rullstol och flera etniciteter representerade. Finns det ens någon annan serie som har ett så brett urval av karaktärer? I andra serier känns ofta som de kastar in EN karaktär av något av de ovanstående för att de ska se lite bra ut. Så ett bra drama med ett bra budskap. Även om jag nästan alltid skippade sångerna så fanns det mycket intressant kvar att se på. 

Hittills till Serier del 16


Louise - vitmossa

Gillar också att Glee har så många olika karaktärer! Det är nog min favoritdel med serien :)

Svar: Eller hur! Vet nog ingen annan serie som är så breda i karaktärerna :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://vitmossa.blogg.se
Lena

Jag tycker Cougar Town är skönt att titta på om man bara vill slappa lite när man kommer hem efter jobbet. Glee kollade jag på men tappade intresset. Har du sett SMASH? :D

Svar: Jo håller med det är en slappserie! :) Kan förstå varför du tappade intresset. Nej men när du säger det måste jag kolla in serien på en gång! :D
thatslivet.blogg.se


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, glee<3

Svar: Håller med :D Och förresten tur att du kommenterade brukade läsa din gamla blogg efji trodde du bara slutat och lagt ner bloggandet! Tur att du inte gjorde det gillar din blogg :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://efji.blogg.se/
Lena

Det är en mer vuxnare och mognare version av Glee eller ja musikserie det med men handlar om hur tufft det är på Broadway och sjukt bra skådespelare och sångare! :D


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: