Serier del 17

| Postat i: Serier
1

Hart of Dixie

En riktig mysserie. Inget jätte speciellt men jag gillar Rachel Bilson i huvudrollen och jag har en liten crush på Wilson Bethel som spelar Wade. Och jag gillar hela konceptet av serien och jag rekomenderar den!

The Mentalist

Var först ytters tveksam till den men den växte. Mordserie men det är huvudkaraktären Patrick Jane i jakten på mannen som mördade hans fru och barn som gör serien.

 

Monarch of the Glen

Var tvungen att se den! Såg endel på tv när jag var liten när den gick på ettan. Var en serie som hela familjen samlades och såg på. Så bestämde mig för att se den igen. Ingen serie för alla men jag tyckte den var mysig!

Hittills till Serier del 17


Lena

Åh Hart of Dixie var så mysig. Verkligen perfekt att bara njuta av då och då :D


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: