Skolan Börjar!

| Postat i: Foto: Djur, Tankar
1
 
I morgon börjar ett nytt skolår. Kan knappt tro det ä sant. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös. Allt verkar så svårt och jag måste verkligen klara mig nu! Måste!
 
Men det är svårt. Blir man nervös och stressad pluggar man inte alls lika bra för man mår helt enkelt sämre. Men hur slutar man bli nervös och stressad? Har varit så sjukt taggad tidigare på alla kurser! Tror faktiskt det ska bli riktigt kul! Har bara sett fram emot allt nytt jag ska lära mig. Men ju mer det närmar sig desto mindre taggad blir jag och ju mer stressad. Är väl förberedd har redan gått igenom de första kapitlen i varje kurs. Och om jag redan börjat så borde jag inte hamna efter.
 
Men jag är ändå så nervös för att hamna efter. Och hamnar man efter hinner man inte plugga i kapp och så klarar man inte tentan. Och klarar man inte tentan? Well PANIC!
 
Men sitter jag så här kommer jag definitivt hamna efter! Japp perfect! Måste lugna ner mig till i morgon hur ska det annars gå?
Hittills till Skolan Börjar!


Lena

Det kommer säkert att gå jättebra men stressar oftast upp sig i onödan.


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: