100 saker jag älskar # 8 - Politik!

| Postat i: Blogglistor
1
 
Jag har under en längre tid varit väldigt intresserad av politik. Jag älskar att debattera. Och det finns många frågor jag har åsikter om.Tyvärr trakasserar jag ibland mina vänner lite för mycket med mina argumentationer. Men jag blir väldigt upprörd över mycket saker i samhället! Och helt ärligt undrar jag ibland hur man faktiskt inte kan vara intresserad av politik? Menar politikerna styr faktiskt över ditt liv till en stor del. Och borde man inte vela vara med och påverka sitt liv mera?
 
Jaja maybe it's just me. Men jag älskar verkligen politik!
 
Hittills till 100 saker jag älskar # 8 - Politik!


Carolina

Då tycker jag att du ska fortsätta med det och hoppas att du kommer att förbättra samhället! :)


URL: http://carrozard.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: