Förstörda Planer

| Postat i: Tankar
0
 
Tanken var att jag skulle ta mig till skolan före 9 och ta ett bra bord och sitta där tills 4-5 på eftermiddagen sedan gå hem diska och läsa en bra bok. Well saker går inte alltid som man tänkt sig. Tydligen verkar Sl ha kaos i hela sin kollektivtrafik idag. Det var förseningar för mig upp till en halvtimme så avvaktade lite och blev seda nbara ca 12 minuter försenad. Men fick ett bra bord ändå. Men såklart. Mensvärk.
 
När man tryckt i sig 2 Alvedon och de inte hjälpt på en och en halvtimme då går jag hem. (Okej jag svängde förbi Lush för jag bestämde mig för att köpa en ansiktskräm. Kan inte tänka mig att ha annat en Lush som vårdande produkter på mitt ansikte längre. I'm bad i know. Men det håller nog sen länge.) Så nu ligger jag i min säng med sällskap av en tekopp och algebra boken. Och kursen känns inte så hopplös. Det känns som det kan gå.
 
Så ska ta ett par minuter för att restarta hjärnan, hämta mera te och sedan fortsätta. Och asså jag älskar detta med högskolelivet! Inga krav om var du borde plugga på dagarna. Just idag var det bästa för mig att bara ligga i sängen med boken. Det med 10 gånger bättre resultat än om jag hade tvingats sitta i skolan. Älska Studentlivet!
Hittills till Förstörda Planer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: