I Love Tea!

| Postat i: Blogglistor
0
 
Som student som hatar kaffe är te en räddare. Jag dricker sjukt mycket te. (Tyvärr kan jag inte dricka te på morgonen då jag tar mina järntabletter då och te hämnar järnupptag till min stora förtret) Och tänkte presetera mina favorit teer.
 
  1. På första plats kan inte annat än Indian Spice hamna. Det bästa teet någonsin!
  2. Himla Gott lever faktiskt upp till sitt namn.
  3. Tredje plats var intelika självklar som de två första. Men just nu är det Forest Fruit men kan lika gärna ändras.
Köpte faktiskt nyligen 4 nya te sorter på impulsköp. Japp jag impulsköper te. Har just nu 14 olika tesorter att välja mellan. But I love it! Jag kan alltid välja och vraka i te!
Hittills till I Love Tea!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: