Just Days

| Postat i: Tankar
0
 
Insåg att jag har absolut inget att säga. Har varit så fokuserad på skola så helt enkelt varit rätt tom på blogg idéer. Jag menar jag har nog att tänka på, right!
 
Och ja just nu så firar jag inombords för varje liten seger över algebran som jag får. Och så försöker man hålla humöret uppe så gott det går. Idag var det en sådär bra dag med skolplugg. I morgon är eftermiddagen planerad i skolan och borde springa till syon. Och sedan äta hemma och just nu är jag rätt peppad på algebra så kanske en hel algebra dag? Och fredagen kan ägnas åt lite tyska. Okej en massa tyska. Det är lite grammatik jag borde förstå och lite fler glosor jag borde förstå.
 
Men på tyskan har vi ibland något som jag vill klassa som onödig grammatik. Ni vet grammatik som man använder sjukt sällan. Fast man vet ju att vill man bli bra så behövs också den grammatiken så man får flyt i språket .
 
Och min sömn börjar fungera. Sover innan tolv OCH jag vaknade av mig själv halv åtta! Japp det är så lågt min sömn sjunkit. Min plan är att halv sju ska jag vakna av mig själv och känna mig utvilad. För jag gillar faktiskt tidiga mornar. Liksom dagen blir plötsligt så lång.
 
Bilden? Well jag älskar helt enkelt doftljus!
Hittills till Just Days





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: