Me <3 Lush

| Postat i: Vardag
0
 
Sen jag upptäckte Lush är jag verklige helt fast. Här är en del av min samling. Men den blir av misstag hela tiden utökad på senaste tiden. Men förutom att produkterna ä bra är företaget också bra.
  • De testar inte på djur
  • Allt är vegetariskt och mycket är också veganskt
  • Har bra miljöpolicy t.ex. så kan du lämna in 5 burkar i butik och få en färskansiktsmask som kostar lite över 100 kr!
  • De har en bodylotion där allt förutom skatt går direkt till välgörenhet. Och de går till lokala organisationer.
Och ja vad mer kan man önska av ett företag? Önskar bara att de skulle sälja nagellack också.
 
Tänkte lista upp mina produkter och sedan ska jag recensera allting för olika användningsområden.
 
Från bilden:
Schampo kakan Honey i Washed my Hair och balsam kakan Jungle.
Ansiktsmasken Mask of Magnaminty
Skrubben Rub Rub Rub
Nagelbandscremen Lemon Flutter
Och den lilla innehåller Charity Pot köpte sedan en stor
 
Och andra produkter jag har är:
Ansiktskrämen Imperialis
Bodylotionet Symapthy for the Skin
Skrubben You Snap the Whip
Färska ansiktsmasken Brazened Honey
Och tvålen The Godmother
 
Besatt? Bara lite.
Hittills till Me <3 Lush





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: