Min hudvårdsrutin

| Postat i: Vardag
0
 
Jag har precis hittat en riktigt bra hudvårdsrutin. Min hudhar verkligen Aldrig varit så bra som nu. Det känns len mindre fet och är mindre finnig. Kan knappast tro hur bra den fungerar. Ni vet men ger ju upp på alla mirakelmedel eftersom de aldrig fungerar. Men men ska inte ge upp!
 
Så vad är det jag gör?
På morgonen blandar jag ut Maskof Magnaminty med lite vatten och tvättar med. Enda jag gör på morgonen.
På kvällen om jag har smink börjar jag med en gel. Just nu har jag garnier Cleaning gel men någon annan går lika bra bara den tar bort smink. Sedan brukar ofta ånga ansiktet alltså jag kokar upp 1,5 l vatten i vattenkokaren som jag sedan häller i en kastrull. Sedan så håller jag ansiktet över vattnet med en handduk över huvudet för godtycklig tid. Sedan använder jag endare Brazened Honey eller Mask of Magnativity båda från Lush. Eller så ångar jag inte och bara använder dem direkt. Till sist innan jag somnar så använder jag Imperialis från Lush som ansiktskräm.
 
 
Hittills till Min hudvårdsrutin





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: