Mina Skobestyr

| Postat i: Tankar
2
 
Well jag har aldrig varit något fan av sko shopping. Behöver jag något hittar jag det aldrig. MEN i november i found it. De perfekta vinterskorna. Snygga, bekväma, varma och sa jag sjukt snygga? Men vad händer? Dragkedjan går sönder efter en månad! EN MÅNAD! Kom igen ett par vinterskor för 600 ska man kunna ha minst två vintrar. Och jag fick då ta förra årets skor. Skor som sulan inuti i hälen på båda skorna var alldeles sönder. På båda. Efter kanske 6 månader? Så där var ju 500 bortkastat då de bara höll en vinter. Men jag hade inga andra så då får man ignorera att det gör lite ont då jag inte hade någon större lust att springa och leta nya. Så går i dem kankse 2 veckor. Vad händer? Sulan under skon losnade på ena framtill. Ja det märktes då det plötsligt blev väldigt blött. Så helt värdelösa kan vi konstatera.
 
Så två skor helt förstörda. Slut? Nej. När jag var hemma släpade jag med mig ett par gamla skor som dragkedjan krånglade på men när jag skulle hem nästa gång fick jag ta dem. När jag sedan går till tåget mörker jag något känns konstigt. Sulan på den ena håller på att falla sönder. Japp. De var äldre men kom igen! Så dåliga borde skor inte få vara! Så ja blev ändå tvungen att handla nya vinterskor.
 
Så vad har jag lärt mig av allt detta? JAG SKA ALDRIG MERA HANDLA PÅ DIN SKO! Både skorna jag köpte i år och förra året köptes där och hur gick det? Visst de jag köpte i år fick jag tillbaka pengarna på men jag hade hellre velat ha bättre kvalité på skorna så jag kunde haft de i alla fall 2 vintrar. Det är väl det minsta man kan begära? Men i alla fall jag tycker mig se ett mönster när båda skorna har gått sönder. Så aldrig mer! Så usel kvalité. Jag förväntar mig mera av ett par skor för 500.
 
Men jag hittade faktisk nya på Scorett. Halva priset dessutom. Okej snygg, bekväma och okej varma. Och förhoppningsvis kommer dessa hålla resten av vinterna annars för jag nog psykbryt på det hela.
 
Och som bonus hittade jag också de undre skorna. Sjukt snygga! Blir perfekt lite senare i vår. 
Hittills till Mina Skobestyr


Oslofru

Tråkigt att dom inte har bättre kvalitet på sina skor :(


URL: http://www.oslofru.com
ɑ n n i k ɑ

Snygga!


URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: