Uppdaterad Serielista

| Postat i: Serier
0
 
 Serier jag har sett klart:

24

30 rock

Alcatraz

Alias

Anna Pihl

Angel

Arrested Development

Breaking bad

Buffy the Vampire slayer

The Carrie Diaries

Charmed

Csi Miami

Csi New York

Dark Angel

Desperate Housewifes

Dexter

Dirty sexy money

Drop dead diva

Entourage

Friends

Fringe

Ghost whisperer

Gossip Girl

H2O just add water

Heroes

House

How i met your mother

Joey

Legend of the seeker

The lying game

Merlin

My name is Earl

Numb3rs

The Oc

Once upon a time in wonderland

One Tree Hill

Prison break

Ravenswood

Sabrina the Teenage Witch

Scrubs

Sex and the city

The sopranos

Trophy wife

True blood

Twisted

Ugly betty

Without a trace

 

 Serier som jag är up to date with och väntar på kommande avsnitt eller säsonger

2 Broke Girls

American dad

Anger management

Arrow

Atlantis

Awkward

The big bang theory

Bones

Bron

Castle

Cougar town

Criminal minds

Csi las vegas

Devious Maids

Family guy

The Flash

The fosters

Glee

Greys Anatomy

Hart of Dixie

Hawaii 5-o

How to get away with murder

The Mentalist

Modern Family

NCIS 

New girl

Once upon a time

Orange is the New Black

The Originals

Pretty Little Liars

Red band Society

Revenge

South Park

Stalker

Supernatural

Switched at birth

Teen wolf

The Vampire Diaries

The Walking Dead

 

Serier jag försöker se i kapp

Agents of S.H.I.E.L.D.

Ally McBeal

Beauty & the Beast

Brooklyn Nine-Nine

Chuck

Cold Case

Da Vinci’s Demons

Dawson’s Creek

Downton Abbey

Game of thrones

The Leftovers

Monarch of the Glen

Nikita

Person of interest

Private Practise

Weeds

Welcome to Sweden

The White Queen

The Wire

NCIS LA Säsong 6 11

NCIS New Orleans 10

 

Serier jag inte såg klart

American Horror Story

Black Sails

Camelot

In Plain Sight

Lost

Rome

The Office

The Secret Circel

Touched by an angel

Two and a half men

Twin peaks

Veronica mars

 Blev en del förändringar på listan denna gång. Jag avslutade inga serier men jag såg i kapp NCIS, Castle och Orange is the new Black. NCIS är en väldigt lång serie som nu är inne på sin tolfte säsong. Tydligen under de senare säsongerna är det den mest sedda serien i USA. Tycker det både är förvånande och inte. För helt ärligt ha jag aldrigt tyckt att den är så bra.Men samtidigt tänker jag att det är en serie som typ mina föräldrar kan se. Mordserier är ganska ålderslösa. Alltså en typ tolvåring kan se och en femtioåring kan se den. Även om karaktärerna är okej har jag väl aldrig riktigt fastnat för dem. Men i alla fall det är en serie som är enkel att se. Den är trevlig att ha på. Castle däremot is a different story. Becket och Castle är sjukt bra tillsammans. De påminner lite om Brennan och Booth från Bones men mycket bättre. Castle har verkligen seglat upp till att bli nästan den bästa mordserien. Och dessutom blir den bara bättre och bättre. Så den serien är lite av mitt nya obsetion. Orange is the new black är det nog få som har missat. Har på kort tid blivit en väldigt känd serie. Första säsongen var jag lite tveksam till men andra säsongen var bättre. Och ja den är typ så bra som alla säger. Så det är en serie alla borde se.

De största förändringen ligger nog i kategorin nya. Jag började tröttna på de jag såg och kände jag behöver nytt! Mycket nytt! Så sagt och gjort. Tycker om när jag har så många val då blir jag inte lika uttråkad på de jag ser mest på. De jag som jag sett mest på är Private Practise och Chuck. De andra har jag mest bara börjat på. Så har ingen större uppfattning än. Private Practise är som en sämre version av Greys anatomy. Sämre karaktärer och sämre fall. Men den är okej. Och känner då jag sett den andra vill jag se spin-offen med. Chuck har blivit mitt Guilty Pleasure på den senaste tiden. Just nu håller jag på att streck ser när jag får tid.

Och sedan slutade jag med Black sails.Den fångade mig inte alls så jag bara nej. Det finns flera och bättre serier jag kan ägna min tid åt.

Hittills till Uppdaterad Serielista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: