Christmas Gift

| Postat i: Vardag
0
 
 Fick mest ni vet användbara saker till julklapp. Och det är välbehövligt när man bor själv. Men förutom användbara saker fick jag en fjärrutlösare till kameran det var lovely! Älskar den! Sedan ett polarisationsfilter och en sjukt snygg ryggsäck! Har egentligen inte gillat min gamla alls så nu harjag en snygg att ha till skolan. Och jag behöver en ryggsäck annars kommer jag döda mina axlar. Kan inte förså hur folk orkar släpa saker i väskor.
 
Idag när jag gickoch handla så hade jag en kasse och en ryggsäck. Kassen dödade mig. Ryggsäcken som var dubbelt så tung gick okej. Så varför göra det värre för en själv? Speciellt när det finns snygga ryggsäcker! Min är införskaffad från Junkyard.se.
Hittills till Christmas Gift





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: