Efter tenta stress

| Postat i: Tankar
0
 
Är jag den enda som har efter tenta stress? No idea. Men jag blir alltid typ underliggande stressad efter tentorna. Eftersom jag vill få bekräftat hur det gick. Och det känns somman inte kan gå vidare med andra kurser om man inte vet om man måstre stressa med de gamla kurserna också. Så just nu är det matten jag stressar med men jag borde få reda på den senast onsdag och även om det är så att man inte klarade den så vill man veta. Så tills jag vet så har jag svårt att fokusera på annat.
 
Men jag är optimistisk jag har till och men gjort min hög redo. Hög? Jo en hög med alla kurspapper. För det finns inget mera tillfredställande efter en tenta än att kasta alla papper. För då känner man verkligen i hela kroppen it is over! I made it!
 
Men idag ska jag försöka gå igenom kurserna jag har denna period. Och sen börjar lektionerna imorgon.
Hittills till Efter tenta stress





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: