Saker jag inte skulle klara mig utan

| Postat i: Tankar
0
 
Nu när jag pluggar på högskola skulle jag inte klara mig utan kalader. Schemat är annorlunda varje vecka en ton saker att komma ihåg varje vecka. Vissa har allt i mobilen men jag gillar pappersform bättre. Man får en mycket bättre överblick. + att jag kan färgkoda allt. Jag har en färg för varje ämne och en för andra saker. I år testar jag en kalender med en sida för varenda dag och hitills gillar jag det bättre. Även om jag gillar att ha överblick så gillar jag att jag får mera sakför anteckningar för varenda dag. T.ex. biblioteksböcker ska lämnas in, uppgiftersom borde vara klara eller liknande. Det blir inte kladdigt så lätt som jag tyckte det blev med den förra.
 
Och sen jag måste säga att ett armbandsur är riktigt praktiskt. Allra mest på tentor när jag alltid lyckas hamna i ett klassrum utan klocka. Men också annars att man sabbt kan veta tiden utan att ta upp mobilen eller om batteriet tar slut.
Hittills till Saker jag inte skulle klara mig utan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: