Supernatural

| Postat i: Serier
0
Har haft ett hat kärleks förhållande med Supernatural sedan typ säsong 6. Jag gillade mera när de löste en sak per gång med små subplots i stället för att inte jaga och hjälpa människor utan i stället ha någon stor major plot som blir uttjatad i längden.
 
Men så kommer något riktigt jäkla bra avsnitt. Alltså BRA. Kreativa originella och så jäkla klockrena att jag börjar älska serien igen.
 
Först när de förnyade för en säsong 11 blev jag sur. Nu efter att ha sett episod 200 så blev min reaktion ett sentimentalt ja. Pleeeese give me more supernatural! Mer!
 
Funderar nästan på att börja se om serien från början för att få se de första säsongerna igen. Jag saknar dem. Och det finns faktiskt mycket bra med den här serien. Som sagt kreativa idéer, bra stories och något som jag alltid uppskattar - att många karaktärer kommer igen. Alltså de kommer lite random i något avsnitt och så kommer de igen random. Och jag älskar det för det ger serien karaktär och lite realism i allt supernatural. För jag hatar serier med till och med stora och viktiga karaktärer som bara försvinner för att aldrig nämnas igen. Det förstör väldigt mycket i en serie. Men som sagt i Supernatural gör de tvärtom och har ofta karaktärer som kommer igen.
 
Så jag ser fram emot nästa halva av Supernatural och jag kommer kolla på serien nästa år också!
 
 
Hittills till Supernatural





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: