Vårens Lektioner

| Postat i: Tankar, Vardag
0
Kom precis hem från två timmar av algebra föreläsning och tre timmar av tyska. Mitt huvud är tomt.
 
 
 
Men jag tar mig lite tid skriva om kurserna jag har nu. Först är det tyska. Ingen riktig tenta utan kontinuerlig examiation. En lektion på tre timmar i veckan från januari till juni. Det ska bli kul meden språkkurs nu. Ja allt som inte är matte är kul. Så ser framemot detta! Även om jag vet att redan i morgon måste jag sätta mig ner med tyska läxan.
 
 
Algebra. Min kära algebra. Tror ändå algebran är den bästa matten. Det är inte så mycket traditionell matte över den. Därför är den mycket mysigare än envarren.
 
Så imorgon börjar dagen med algebra. Sedan ska jag försöka lista ut vad min tyska läxa är. Hela lektionen var på tyska och tappar du koncentrationen från en sekund är du helt lost. Så ska försöka se över vad jag ska göra tills nästa vecka. Så upp i morgon klockan 6. Och jag som har usla sovtider. Hur ska jag komma upp?
Hittills till Vårens Lektioner





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: