Önskelista

| Postat i: Blogglistor
0
Jag fyller ju faktiskt hela 21 nästa vecka! Och lite önskedrömmar borde man ju få ha inför sin födelsedag!
Böcker: Rasputin's Shadow & The Devil's Elixir är med en serie som jag påbörjat men de två slut böckerna finns inte på biblioteket! Så måste nog köpa dessa förr eller senare. Mr Darcy's Diary är med i en serie dr en person har skrivit en serie böcker i männen från Austen böckernas perspektiv. Och jag är helt enkelt nyfiken. Så jag skulle gänra läsa för att se om de är bra! Slutligen The astronaut wives club: a true story som det nyligen kom en tv serie om. Verkar vara en väldigt intressant story! Och ingen av dessa finns på biblioteket! Så give me! Jag vill läsa!
 
Sedan skulle jag inte klaga om jag kunde få Dirty Duschtvål, en massa mörklila handdukar (Skulle vara snyggt med matchande handdukar i badrummet!), en snygg mörkblå tekanna och ett ND filter på 67 mm!
 
Om jag totalt fick drömma så skulle denna stå på listan! Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1 drömmer jag om! Längtar så sjukt mycket till dagen jag får hålla mitt alldeles egna Macro objektiv i handen! Haha första lönen på mitt "riktiga"jobb kommer nog gå till ett!
 
 
Hittills till Önskelista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: