Stressigt

| Postat i: Foto: Natur, Tankar
0
 
Något jag insåg idag var att jag faktiskt gillar när jobbet är stressigt och jag har för mycket att göra! Asså att springa rnt hela dagen och få tänka till vad är viktigast. Prioritera. Hålla 10 saker i huvudet samtidigt och se till att jag inte missar något, ar´tt allt verkligen blir gjort. Och jag älskar känslan när allt sitter och jag klarar att stressa mig igenom en hel dag utan att jag gör konstiga misstag. Utan allt flyter på fast jag gör det snabbare än vanligt!
 
Jag vill helt klart ha ett jobb där jag kan ha fullt upp hela dagarna! Nej jag vill ha ett stressfyllt jobb men mycket ja... jobb! Jag ser fram emot att ha ett riktigt jobb jag faktiskt valt själv! Ni vet efter man pluggat klart. För första gången längtar jag faktiskt!
Hittills till Stressigt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: