Tordag

| Postat i: Foto: Djur, Tankar
1
 
 Har kommiten bra bit påvägen med redigeringen med bröllopsbilderna. Men idag blir det paus och jag harett parandra bilder jag måste redigera! Och jag vill hem... 6 dagar kvar med jobb. Sedan är jag fri! Jag längtar me att bara fixa allt i mitt liv som jag stör mig på men inte kan göra någonting åt! Och jag vill plugga igen! Asså jag har varit sjuk och ja nu är det egentligen bara jobbtrötthet som är i vägen. Men just när man ska börja något helt nytt tycker jag tröttheten men redan har är jobbig. Tror jag behöver vara riktigt pigg om jag ska ta tag i mattekursen!
 
Men jag ser verkligen fram emot ett nytt år. Och Jag Ska!
Hittills till Tordag


Sanna

Så söööt! :D


URL: http://dreamspo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: