10 Teer Jag Inte Klarar Mig Utan

| Postat i: Blogglistor
0
 
Jag har fått ett ny intresse för te. Har blivit en finsmakare och dricker i princip enbart lös te. Och i de senaste har jag hittat en massa spännande nya teer. Inklusive riktigt gott Grönt te!
 
Gröna Teer:
 
  • Jordgubb & Champagne - Jordgubb, Champagne, Rosenknoppar, russin och Lavendelblommor.
  • Kustfägring - Havtorn och Jordgubb.
  • Mareld - Blåbär, Hallonbitar, Kvitten, Jordgubb och Yoghurt.
Svarta Teer
 
  • Champagne Cream - Vanilj, Champagne, Björnbär, Blåklint och Jordgubbsbitar.
  • Irish Cream - Kakaobönor, Vanilj och Grädde.
  • Körsbär
  • Päron
  • Himla Gott - Kvitten, Persika och Grädde
  • Svart Vinbär
  • Indian Spice
Hittills till 10 Teer Jag Inte Klarar Mig Utan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: