Bird!

| Postat i: Foto: Djur
0
 
Dagen blev inte som tänkt men riktigt bra! Blev två par skor rikare (Till bröllopet! Ett par ballerina till kyrka och fotografering(I kyrkan kan man inte ha klack som fotograf det hörs och ska jag springa runt med kameran behöver jag kunna gå) och ett par klackade till senare på kvällen då jag nog mera får vara en normal bröllopsgäst) och en massa rea nagellack rikare.Hittade verkligen helt underbara nagellack på rea!! Och sedan hittat ett riktigt bra matställe nära skolan! Score!
 
Men däremot har jag inte ens börjat packa. Så får nöja mig med en packlista! Och i morgon bord jag ta lite vardagsbilder! Efter jag börjat jobba så har jag knappast ha så mycket att prata om så får helt enkelt spara lite inlägg till mina händelselösa jobbdagar. Inte för att jag inte gillar mitt jobb men ja knappast spännande att blogga om!
 
 
 
Hittills till Bird!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: