Bloggmål

| Postat i: Tankar
2
Jag bloggar till stor del för att jag faktiskt ska göra något med mina bilder. För annars kommer de ju bara ligga på min hårddisk oredigerade. Och vad är det för mening med att fota då? Men något mer vill jag nog med bloggen. Så lite bloggmål har jag.
 
  • Få upp läsare till fler än 100 per dag
  • Designa om bloggen helt själv!
  • Skriva bättre inlägg. Inte vardagsinläggen utan andra mera innehållsrika inlägg. De borde jag lägga mer tid på att skriva. Så de är mera genomtänkta
  • Ta oftare och bättre vardagsbilder
  • Ta en ny bild på mig själv att ha i bloggen
  • Fixa kategorierna
  • Fundera på om jag borde ha andra sociala medier konton
  • Fixa en ikon till bloggen
  • Fixa en Iphone/Ipad ikon till bloggen
 
Hittills till Bloggmål


MedieJunkie

Tycker det är väldigt bra mål. Själv har jag delat upp så jag har en medieblogg och en blogg som fokuserar på fotograferandet och det tycker jag fungerar.
Din blogg är så fin är riktigt avis försöker lära mig design etc men är riktigt dålig på det brukar mest gå på känsla :P
Om du är nyfiken kan du kolla in på min fotoblogg också
www.thisismyphotostory.blogg.se

Svar: Bra idé! Själv har jag nog nästan för spretigt innehåll med allt i en blogg. Men skulle nog aldrig orka ha separata! Tycker en blogg tar nog med tid! Tack men det är en gratis design så har inte gjort denna själv därför jag känner jag vill göra egen så det blir mera personligt :) Har en idé i huvudet sen är frågan om jag förverkliga den :POkej jag ska kika in! :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://mediejunkie.blogg.se
Anna

rekmgrlglkf


URL: http://thatslivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: