Book Challenges!

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
Hittade denna blogg som är en bok blogg. Hon har skrivit en hel del om bokutmaningar och jag tycker det låter riktigt kul! Även om jag inte har så stor brist på saker att läsa så kan jag tycka att det är ett bra sätt att upptäcka nya böcker jag annars inte skulle ha läst. För det är ju att det finns så många böcker i världen. Och ofta är det böcker man inte tror som visar sig vara den bästa.
 
Utmaningarna jag tänker göra parallellt med min vanliga 100 böcker innan du dör lista:
 
A-Ö utmaning - Läsa en bok som börjar på varje bokstav i alfabetet.
50 Stater utmaning - Läsa en bok som utspelar sig i varenda av de 50 staterna.
Europa utmaning - Läsa en bok som utspelar sig i var och ett av de europeiska länderna.
Färg utmaning - Läsa 9 böcker som har olika färger i titeln.
 
Och hon har flera andra roliga utmaningar! Men tänker att jag skulle kunna göra de någon gång i framtiden! Jag älskar verkligen det här med listor! Man får en extra tillfredsställelse när man kryssar av saker!
 
 
Hittills till Book Challenges!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: