Egoboost

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die, Inspiration
1
 
 
 Köpte boken billigt på Second Hand. Har varit lite nyfiken på boken men aldrig riktigt känt behovet av att läsa den. Men nu när jag hade den hemma bestämde jag mig för att ge den en chans och den var ju bara lite under 200 sidor. Boken som hon själv skriver är en överlevnadsguide för tonårs tjejer är rätt bra. Hon har en hel del visdomsord om hur det är att var tjej i Sverige och hon delar med sig en hel del av sin egen ungdomstid. Själv är jag lite förbi tonåren men det gör inte att alla ens tonårsproblem med komplex och ångest över sker försvinner. Känner att jag nog skulle haft mera nytta av den när jag var 13 men kände ändå att det fann saker som jag också kunde behöva höra.
 
Speciellt ett par delar borde jag nog ha i minnet!Men mycket var saker som jag själv redan förstått med tiden. Men hur som helst var den underhållande att läsa!
 
Men boken är inget för äldre personer eller killar. Men är du i tonåren med allt vad det innebär kan den vara bra att läsa.
 
 
Hittills till Egoboost


Mary

Tack för recensionen efter att ha läst ditt inlägg så tror jag faktiskt att jag ska köpa den :)

Svar: Va kul hoppas du gillar den! :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://sstylish.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: