Fotomål

| Postat i: Tankar
0
 Jag älskar ju foto. Det har ju varit mitt största intresse i flera år nu. Och för några månader sedan satt jag ett par fotmål. Och tänker att jag borde sätta flera. Här kommer de!
 
  • Börja fota i Raw
  • Fota ett bröllop
  • Fota mera porträttbilder så jag blir awesome på det! Porträtt är min största svaghet
  • Lära mig flera Photoshop genvägar.
  • Fota mera vardagsbilder
  • Fota bättre nattbilder
  • Fota oftare
  • Fota bättre vardagsbilder
  • Lära mig fota fina självporträtt
  • Experimentera mera med långa slutartider
För jag har kommit en bra bit på vägen men har långt kvar! Men jag har faktiskt precis börjat fota i raw! (Var tvungen att köpa nya minneskort.Säg hej till mina nya 64 Gb och 32 Gb minneskort! Bättre att vara på den säkra sidan). De andra jobbar jag helt enkelt på. Tycker de andra är rätt svåra att faktiskt veta när man uppnått. Men i kreativitet är et svårt att veta hur man ska sätta upp mål. Visst borde jag kanske säga fota si och så ofta MEN kom igen jag pluggar! Jag vet inte hur veckorna blir.
 
Men kan faktiskt stolt säga att nummer två på listan kommer bli avkryssad i sommar! En vän gifter sig och jag har fått äran att föreviga det med kameran! Jag är så sjukt nervös men hon säger att jag inte ska känna mig pressad. Och jag har sagt att då detta är min första gång så garanterar jag ingenting.
 
Jag är inte nervös för ceremonin. För det borde jag klara även om jag säkert kommer miss saker. Men är väldigt nervös för porträttbilderna på de tillsammans! Då måste man ju faktiskt vara lite artistigt! Men jag ser fram emot det! Tror jag kommer hem med lite användbara bilder och de begär inte mer än så! För asså en riktig bröllopsfotograf är dyrt! Asså dyrt!
 
Så egentligen så är mitt mål att bara fota mera! Och försöka bli bättre på olika kategorier! Så kameran får helt enkelt åka fram oftare! Så öva, öva, öva och öva lite till!
 
 
Hittills till Fotomål





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: