I'm Awesome!

| Postat i: Foto: Blommor, Tankar
0
 
Jag har officielt semester...! Till måndag...
 
Men känner mig så sjukt awesome! Asså provet gick bra! Asså lite panik men sedan tänkte jag och så bara satt det!! Okej kommer nog bli sjukt besviken nu om jag inte klarar mig... Så egentligen borde jag inte hoppas MEN det känns så sjukt bra! Speciellt fråga 4 som var på B delen. Först så kände jag vad sjutton är det här!? Vet vad jag letade efter men hade aldrig sett en sådan fråga tidigare. Och fick lite panik. Om man inte kan göra på det vanliga sättet hur gör man då?? MEN jag satt och funderade och såbara BAM! Svaren bara kom! Och jag vet jag var rätt då jag gjorde en lång uträkning som bekräftade! Och inget småfel på vägen utan alla små beräkningar satt och fick ut samma svar!
 
Så ska hålla fast vid känslan ett tag av att jag är sjukt awesome! Tror jag tänker fira med att läsa. Haha! Men min hjärna är lite överbelastat av fem timmars tänkande! Har en då för mycket att göra torsdag och fredag. Men de tar vi i morgon!
 
Nu ska jag sörpla mitt nyinköpta teer! Unnade mig en massa nytt te (5 nya). Och resten av världen ska ignoreras! 
 
 
Hittills till I'm Awesome!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: