Jag klarade mig!!

| Postat i: Vardag
0
Jag kunde knappt tro det! (Måste säga att de rättar väldigt snabbt) Jag kollade om de hade rättat bara två dagar efter tentan. Trodde verkligen inte att de rättat utan jag skulle få vänta tills på måndag. Så jag fick en chock när jag såg att den var rättad och att jag hade klarat mig!! Och inte bara precis utan även fått ett D! Kunde knappt tro det!! Eller ja jag tyckte det gick bra men ändå blev jag lite chockad! speciellt då jag inte var beredd att jag skulle få resultatet idag!
 
Så kan ta lite paus och känna mig duktig nu innan jag börjar  ta mig igenom nästa mattekurs! Ska försöka med den i augusti och sedan så kör jag helt enkelt på nästa år! Jag är så sjukt taggad asså!
Okej inte för matte kursen den ser väldigt tråkig ut. Väääääldigt tråkig. Men tar jag mig igenom den så är den ju faktiskt gjord och jag behöver aldrig se det hela igen.
 
Efter dessa tre mattekurser har jag bara en till som går nästa läsår. Sedan behöver jag aldrig se matte igen. Eller jo hela tiden men då är det inte bara matte.
 
Nu ska jag ta mig en dusch och packa det sista! Tyvärr blir det hemma översommaren och jag kommer verkligen sakna Stockholm. Men vi tänker inte mera på det i kväll.
Hittills till Jag klarade mig!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: