Ny Design!

| Postat i: Vardag
0
Jag bestämde mig helt enkelt för att designa om hela bloggen! Be Kind första gången jag designar en blogg helt själv! Men var enklare än jag trodde. Eller ja enkelt med lite koder man hittade på lite guider!
 
Själv känner jag att något kanske fattas men vet inte vad. Men jag tog bort lösenordet och sedan får jag helt enkelt lägga till något om jag vill det senare. Men annars är jag rätt nöjd tycker den blev trevlig och stilren.
 
Men fick en hel del nytt jag borde fixa i och med detta! Bland annat skapade jag en hemsida lite hux flux som jag definitivt inte är klar med. Vill fixa en egen portfolio men det får fixas när jag har mina hårddiskar närvarande!
 
Men känns bra att detta är klart då jag börjar jobba i morgon. Och så borde jag börja plugga men det görs inte idag!
 
Finns fler saker jag vill göra men det får göras när jag har mera tid. Har fått nog av design och krångel för ett tag!
 
 
Hittills till Ny Design!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: