Sex and the City

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
Så besviken. Jag började läsa då jag älskar tv serien som boken är baserad på. Jag visste att den bara var löst baserad men en så bra tv serie så måste det ju vara en bra bok. Jag hade fel. Det fanns ju inte ens en röd tråd? Den var förvirrande, tråkig och konstig. Den var inte ett dugg underhållande och undrade mest vad hon tänkte med när hon skrev den. Den var liksom hoppig. Ett kapitelhandlade om det,nästa om något annat och så hoppade hon tillbaka om något som hände tidigare.Och varje kapitel var också rätt tråkigt. Det skull ju handla om dateing och det hela var rätt tråkigt. Satt och undrade vad är de för konstiga människor det handlar om? ÄR folk verkligen så här? Och var totalt icke relaterbar. Undrade nästan om alla som beskrevs i boken var totalt korkade. Så nej läs den inte! Och jag är besviken första boken jag läst sedan jag började mitt bokprojekt jag verkligen tyckt riktigt illa om.
 
Den får 1/5 Arsenik!
 
(Tänker börja med att gradera böckerna jag läser och för att göra det lite *host* roligare använder jag arsenik från periodiska systemet för 1. Kemi! 2. Arsenik har mina initialer!)
Hittills till Sex and the City





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: