The Last Templer

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
Köpte denna på second hand för två kronor och hade i princip ingen aning om vad den handlade om. Så här i efterhand påminner den en hel del om Da Vinci Koden. Tror många säger att den är en lite sämre kopia. Och jag vet faktiskt inte om jag tycker det. Kanske för att jag först såg filmen till Da Vinci koden och därför tyckte boken var i det tråkigaste laget då det inte fanns något mysterie kvar. Denna hade jag inte sett på film innan så jag tyckte den var riktigt spännande. Den var oförutsägbar  och för mig så var det ett stort plus att det var en hel del sann historia med så jag fick lära mig en hel del nytt (Googlade en hel del på saker för att se om det var sant och det som inte var helt uppenbart att det var påhittat så resten i princip sant). Så oavsett om den är rätt lik med sin hela kristendoms konspiration så tyckte jag om den. Jag tänker definitivt läsa de andra böckerna i serien och hans andra böcker har också hamnat på min läslista!
Hittills till The Last Templer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: