Waiting For Love

| Postat i: Vardag
0
Efter en jobbig lördag där jag släpade mig hem från Stockholm (Okej det var bagage jag släpade) så var jag trött och ont litevar stans. Till och med i dag har jag ont i axlar. Så i går så blev det mest blogg designande, tvätt (som jag inte orkade göra i Stockholm), storhandlat då kylskåpet var i princip tomt och tog ett välförtjänt bad med både hårinpackning och ansiktsmask. Kände mi som a million buck när jag var klar! Och använde en badbomb från Lushsom gjorde vattnet rosa och hade en amazing doft! Så satt där i en timme med min bok och detvarverkligen inte helt fel!
 
För dagen innan man börjar sommarjobba kanvara stressfull! MEn som vanligt hade jag inget att oroa mig över och allt gick jätte bra idag! Folkvar lika trevliga som vanligt och jag kom ihåg mycket från förra året. Men känner att jag faktiskt lyckadesvara lite mera självsäker i år än förra året! OCh det kändes bra! Att inte känna sig totalt hemsk hela tiden är rätt skönt!
 
Så i morgon blir det dit igen och ja skaförsöka sova tidigare än i går.  Vi får se hur det går!
 
Och tror jag behöver ett till dag i morgon....
Hittills till Waiting For Love





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: