Dåliga dagar....

| Postat i: Vardag
0
Ni vet dessa dagar som man vid slutet av dagen inser att man inte borde lämnat sängen. När allt bara går fel. Pluggandet gick inge bra och allt kändes hopplöst. När jag pluggade lyckades jag dessutom sätt mig framför sporthyllan och fick dåligt samvete. Lånade i stället en ny bok och läste. Att läsa ut den boken var det enda som gick bra i dag. Annars så var den mera så här:
 
  • Inser att jag borde dammsuga bakom tvättmaskinen. Slutar med en stor pöl på golvet.
  • Lagar mat. Bränner mat.
  • Och random små misstag med lite mera vatten och allt bara känns hemskt.
För ni vet känslan när man känner nu ska jag ta tag och göra någonting och av ett litet misstag blir allt tio gånger värre än när du började fixa problemet. Så jag borde känt mig besegrad i morse och stannat kvar i sängen. Tror motivationen hade varit bättre.
 
För nu är hemmet kaos ( Men har för en gångs skull faktiskt rena bestick och tallrikar och det är inte illa!) Annars är hemmet inte mycket att hylla för. Och med algebran känns det som jag bara kan mindre och mindre. Så ja bara att hoppas att morgondagen blir bättre! Svårt att få den sämre i alla fall!
Hittills till Dåliga dagar....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: