Diagonalisering

| Postat i: Vardag
0
Diagonalisering -Mitt nya favoritord
Just nu är jag rätt trött på skolan. Inte på algebran som går framåt. Jag förstår diagonalisring! Jag har ett begrepp kvar att lära mig sedan blir det bara en massa tentor! Hoppas tekniken jag körde på envarren även funkar på algebran!
 
Men tyskan är jag just nu riktigt trött på! Inte för att tyskan i sig är jobbig utan att organiseringen har inte varit den bästa! Fick helt plötsligt ett test klockan 6 på kvällen som ska vara klart i morgon. Och hittar inte en gloslista. Så livet har varit bättre! Men testet är avklarad, en ansiktsmask på och jag ska snart lägga mig och läsa! Har faktiskt en bra bok på gång!
Hittills till Diagonalisering





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: