Svindlande Höjder

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
På listan stod självklart svindlande höjder med. Jag var skeptisk när jag började läsa då jag visste handlingen.Blev jag glatt överraskad? Nej. Jag gillade inte alls boken och förstår inte varför den är så känd och varför folk gillar den. Menar det finns inte en enda karaktär i hela boken som jag gillar. Och huvudpersonerna är ju bara hemska. Så jag blir bara irriterad. Och sedan är den helt enkelt långtråkig. Kände inte alls någon spänning när jag läste. Oftast brukar jag jag i alla fall tycka att det är lätt att läsa efter halva boken. Men inte denna. Den var trög läst ända fram till sista sidan.
 
Så jag hade verkligen rätt i från början när jag trodde att jag inte skulle gilla boken. Men nu vet jag det i alla fall.
Hittills till Svindlande Höjder





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: