Det går bra nu!

| Postat i: Foto: Blommor, Hälsa & Träning
0
Haha vem kunde veta det bästa sättet att gå ner i vikt påvar att få ett delat kök och en central lägenhet? Delat kök gör att jag inte småäter så lätt eftersom då måste jag ju gå ut till köket. + så har jag frys så kan ha grönsaker hemma. När jag bor centralt så har det blivit så att jag går mycket överallt i stället för kollektivtrafik. Går till affären, centrum och biblioteket. Och jag har sprungit runt med kameran en del. Och när jag har affär så nära kan jag köpa frukt oftare! Och så kasta på 4 trappors vardagsmotion! Har gått ner 5(!) kilo sedan april och kommit i två av mina gamla jeans! Det ena paret provade jag i vintras och kunde inte ens få dem över låren!
 
Och det känns skönt. Jag vill komma ner i min gamla vikt innan sommaren är slut och de är inte så många kilon till. Men jag tar ett i taget! Har insett att promenader är det bästa motions sättet för mig. För jag gillat att gå omkring springa på samma stället hela tiden tycker jag är rätt trist. Men kanske springer mera i sommar vi får se helt enkelt! Det enda jag vet är att jag vill hålla i det här. Det känns bättre i kroppen. Jag liksom stör mig inte på mig själv som jag gjorde i vintras. I vintras kände jag mig väldigt obekväm hur min kropp kändes. Och den känslan har börjat försvinna! Och det är nog helt klart det viktigaste för mig att få känna mig mera bekväm.
 
När jag gått ner till min gamla vikt får vi se hur jag känner mig. Om jag tycker det räcker eller om jag vill gå ner mer.Vi får se hur det helt enkelt känns när jag kommer dit!
 
 
Hittills till Det går bra nu!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: