JAAAAAAAAAAA!!!!

| Postat i: Tankar
0
Nu hoppas vi bara att Eurovision blir i Stockholm nästa år! Skulle bli så sjukt besviken om den hamnade i Göteborg eller Malmö!!!
 
Och jag tippade rätt rätt! Bara Lettland som förvånade mig egentligen. Sedan är jag faktiskt glad att Ryssland inte vann. Är jag den enda som tycker det hela var... rätt kasst?? Kollade ni hennes blick när hon sjöng? Jätte konstig. Låten? Ingen speciell och dessutom så var framträdandet i övrigt uselt. Asså?? Var ni tvungen att fylla upp hela scenen? Hade varit mycket kraftfullare med en snyggare klänning bättre ljus och hon stått där ensam. Tror ingen kan argumentera om att Sverige hade en av de bäst scenshowerna (Om inte t.o.m. bästa) i Eurovisions historia. Så redan på den tycker jag han förtjänade att vinna.
 
Så jag är nöjd då jag gillade resten av topp 5 med Italien, Belgien och Australien. Helt klart värdig topp 5! Förutom Ryssland som högst förtjänade en 10 plats. Just saying att även om hon sjöng bra så finns det helt klart andra som sjöng lika bra. Och allvarligt talat kan Ryssland sluta sjunga om fred nu?
Hittills till JAAAAAAAAAAA!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: