Pros and cons nya Lägenheten

| Postat i: Blogglistor, Foto: Blommor
0
Nackdelar:
 
  • Delat kök. Studentkorridor så ja vi kan ju säga att det kunnat vara renare.
  • Är faktiskt första gången jag bor i lägenhet och det är rätt tunna väggar.
  • Tråkigare utsikt än mitt gamla ställe.
 
Fördelar
 
  • Jag bor så nära skolan!
  • Jag bor faktiskt centralt i Stockholm och det är underbart!
  • Jag bor nära Stadsbiblioteket!
  • Jag älskar verkligen att gå omkring i Stockholm och det kan jag göra hur mycket jag vill nu!
  • Jag har en riktig dusch! Gud vad jag älskar att duscha!
  • Att jag faktiskt hela tiden börjat diska efter mig när det är delat kök. Vilket gör att jag  inte har en massa disk varje kväll och det är faktiskt riktigt skönt!
  • Mycket att fota i Stockholm!
 
Kommer sakna naturen i Täby
Hittills till Pros and cons nya Lägenheten





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: