Serier del 15

| Postat i: Serier
1

 Anna Pihl

Anna Pihl är en dansk polisserie som kretsar runt polisen Anna Pihl. Logiskt? Japp. Det är ingen case serie som fokuserar på ett fall i varje avsnitt utan fokuserar mera på hennes liv. Jag tyckte det var lite kul med en polisserie som inte hade brott som det största fokuset. Brotten var mera i skymundan. Tre okej säsonger som var en serie jag tyckte om att se på när jag tröttnat på mycket annat. Jag gillar att den var dansk. Kändes kul att se annat än amerikanska serier!

Anger management

Typ en av de bästa komedi serierna som finns! Alla borde se den! Men de bord inte ha gjort en ny säsong så många år efter... Den slutade jag se. Men den är så annorlunda än andra serier och blev bättre hela tiden!

The Carrie Diaries

ÄR väldigt tveksam till den här serien. Känns inte som värdig Sex and the City. Den kändes lik alla andra tonårs draman fast sämre. Plus en hel del motsägelser från serien. Så nja är inte någon jag kanske egentligen skulle rekommendera men gillar man satc så kan man ju kolla in den i alla fall.

Hittills till Serier del 15


MedieJunkie

Carrie Diaries är riktigt bra, måste nog kolla om på den för tappade bort mig i säsong 2 haha

Svar: Tyckte inte den var jätte bra men om du är någonstans på andra säsongen har du ju inte så mycket kvar :)
thatslivet.blogg.se


URL: http://mediejunkie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: