Serier jag skulle vela se II

| Postat i: Serier
0
Jag gjorde en sådan lista tidigare Här där jag gjorde en lista på serier jag skulle vela se. Nu har jag börjat se flera på listan men inte alla. Men tänkte göra en ny lista med nya serier jag skulle vela se!
 
Dessa var med på förra listan så då näms inte mer än så:
Girls
Mad med
Homeland
90210
 
1. Six Feet Under
 Handlar om en begravningsbyrå. En begravningsbyrå? I'm intrigued. Plus jag gillade Peter Krause i Dirty Sexy Money. Och har hört den ska vara bra.
 
 
2. Firefly
Detta verkar ju vara känd för att vara jätte bra och folk hatar att det bara blev ensäsong. Så är nyfike omden är så bra. Okej kanske fått lite nyfikenhet från The Big Bang Theory.Även om jag är lite tveksamt till framtidsrymdteamat så är jag sjukt nyfiken!
 
 
 
3. Doctor Who
Asså jag är verkligen nyfiken pådenna om denär br eller inte. Också blivit nyfiken på efter The Big Bang Theory. Verkar intressant med tidsresor och det är allt jag vet.
 
 
 
4. The Mindy Project
Jag gilalr verkligen komedi serier och lästa någonstans att om man gillar New Girl så gillar men denna serie. JAg vill veta om det stämmer! Jag är dock lite tveksam. Tror det hänger på om man gillar huvudpersonen eller inte så vi får se!
 
 
 
5. Sleepy Hollow
Är ett övernaturligt drama och jag älskar övernaturliga dramor! Så är sjukt nyfiken på denna serie!
 
 
 
6. Jane the Virgin

Jag gillar komedier som sagt. Lite tveksam men den fick en Golden Globe och en andra säsong. Så hur dålig kan den vara? Ävem om temat där hon blir gravid av misstag låter lite löjligt menar vad är oddsen?
 
 
 
7. Chosen
Har ingen aning om vad den handlar om MEN Chad Michael Murray (One Tree Hill) & Milo Ventimiglia (Heroes) och får en fjärde säsong så varför inte?
 
 
 
8. The Good Wife
Blivit förnyad till en sjunde säsong oh fått flera Emmys. Oh jag gillar politiska dramor så den är säkert sjukt bra!
 
 
 
9.Greek
Kan inte förklara varför jag vill se den. Tror nog det var för något jag läste.
 
 
 
10. The Tudors
Jag gillar historiska draman och jag är väldigt nyfiken på hur de har lyckats med en tv serie om The Tudors. Vi får se hur de lyckats antar jag.
 
 
Hittills till Serier jag skulle vela se II





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: