Upptagen!

| Postat i: Vardag
0
 
Har varit sjukt upptagen sedan jag flyttade in!

Första reaktionen var negativ men när jagbörjat få ordning på allt mer så älskar jag det! Asså ÄLSKAR! Har både hunnit gå runt lite i centrum och gått hem från centrum! Har gått till affären flera gånger och köpt något litet bara för att  få gå omkring! Har införskaffat en hel del till rummet (Det sista idag) och känenr mig nöjd! Det är okej mysigt och allt har sin plats liksom.
 
+ att jag älskar takterassen! Fin utsikt och mysigt ensolig dag. Sett för någon dag sedan uppe ochläste lite (Men med musik trafiken hörs) och det var super mysigt.
OCh idag kom en vän ochvi åt här. En anledning att jag bjöd honomvaratt jag skullestäda klart allt på lördagen. Så satte lite press på att allt skulle vara klart och det fungerade faktiskt! Och fick lite choklad i inflyttningspresent! Passade perfekt till lite plugg. För knallade över till Kth och satt själv på en helvåning och pluggade några timmar. KAn helt klart vänja mig med det här livet!
 
I morgon blir det handlande, pluggande och te drickande med Sara! Ska nog se till att slänga in något kul emellan! Av någon anledning har jag fått oväntat mycket livsglädje!
Hittills till Upptagen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: