Anna Karenina

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
0
 
I början tyckte jag att den var trevlig och bra. Den var inte tungläst och jag tyckte boken var intressant. När jag nästan läst hela så skulle jag förklara handlingen så insåg att nästan ingenting hade hänt på 800 sidor. Så den är rätt långdragen och man måste ha lite tålamod när man läser den. Men den var förvånansvärt lättläst och ändå spännande. Inte äventyrsspännande. Gillar du böcker det händer mycket i så är det nog lite fel bok. Men den är intressant och man får tänka en hel del när man läser den. Så jag rekommenderar att man försöker läsa den i alla fall för det finns någonting där som är intressant. Jag ser också fram emot filmen med Keira Knightley!
Hittills till Anna Karenina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: