Böcker, Böcker och Lite Mera Böcker

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
Då jag inte bloggat på ett tag har jag inte visat upp alla böcker jag köpt. Synd för jag har gjort så många fynd! Har så mycket att läsa men så lite tid...
 
Har försökt läsa nu när jag är sjuk och kan inte göra ja någonting annat. Men... Blir trött av det och boken är inte den bästa. Försökte för första gången göra lite saker i alla fall. Går så där. Kan inte andas ordentligt. Men ja redigera lite bilder är väl typ det jag orkar med. Ska försöka byta sängkläder. Får se hur det går.
Hittills till Böcker, Böcker och Lite Mera Böcker


Lena

Men åh vilken härlig samling böcker det där är. The Pillars of the Earth är såååå bra!


URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: