Sjukt Upptagen!

| Postat i: Foto: Övrigt, Tankar
0
 
Tänker faktiskt inte be om ursäkt att jag inte bloggat! Jag har helt enkelt varit sjukt upptagen så det har varit bortprioriterat!
 
Men tänker skärpa mig och min plan är att helt enkelt skapa inlägg för veckan på söndagar så slipper jag bry mig om bloggen under resten av veckan!
 
Och KTH kör verkligen inte på några mjukstarter. Ska redan ha ett prov nästa vecka och klarar man det är en del va tentan gjord. Och det vore inte helt fel! Så jag satsar allt på diffen och kör parallellt fysikkursen. Jag är väldigt tacksam att det bara är två kurser denna period och med lite tur bara en tredjedels tenta! Men det är inga enkla kurser så under både veckor och helger kommer nog spenderas i skolan. Sitter ofta i skolan till efter åtta på kvällen. Så gäller att ha det organiserat och planera in roligheter så man orkar med!
 
I bloggen blir det nog mest bilder och jag har ju en fotoblogg egentligen så ska väl inte vara några problem!
Hittills till Sjukt Upptagen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: