Vi ska aldrig bli som ni

| Postat i: Foto: Blommor, Foto: Natur, Inspiration
0
 
Ibland måste man bara ta hand om sig själv. Ingenting fungerar riktigt nu utan jag behöver en liten paus. Så idag blev det en paus från livet. Och pluggade lite och blev besviken när jag slutade för det var rätt intressant. Så jag gillar faktiskt skolan! Det är stressen och drunknings känslan som gör att man inte orkar. Så även om det är mycket nu ska jag se till att ta hand om mig själv också den här veckan. Se till att motionera och göra saker jag gillar! Tror jag kommer bli mera effektiv då.
 
För när man bara allmänt hatar sitt liv så går inte skolan inge bra heller. Så nu ska jag se till att äta frukt och annat jag gillar som inte innehåller socker! Och även om jag har hell week ska jag försöka vara lugn.För allt löser sig faktiskt.
 
Och har fått en ny mobil av en vän så kan faktiskt lyssna på musik på mobilen utan krångel och ha en bra stegräknare. Och asså för mig gör det verkligen så mycket att kunna lyssna på musik. Finns nog inget som kan göra mig glad så snabbt.
 
Så kom ihåg sätt din hälsa först!
 
Bild från dagens promenad i solsken vid vattnet
Hittills till Vi ska aldrig bli som ni





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: