3 Böcker

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die
1
 
Frukost på Tiffanys
 
På något sätt tyckte jag boken var blek. Den fastnade inte. Hade förväntat mig något bättre. Den var inte tråkig men inte mycket hände. Visst hon verkar vara en skön karaktär. Men SÅ bra karaktär var hon inte. Oklart varför denna bok är känd.
 
 
 
Stad av Skuggor (City of Bones)
 
Förväntade mig mera. Visst den var okej skriven och idén rätt bra men SÅ bra var den inte. Kände inte GUD VAD JAG MÅSTE LÄSA MERA! Utan bara okej den var bra. Kommer nog läsa resten av serien någon gång då jag ändå blev nyfiken. Men blev ändå besviken så hade mina förväntningar varit lägre hade den nog varit bättre. 
 
 
 
Den gamle och havet
 
Den kan uppfattas som tråkig. Men man får tänka lite djupare än så om man ska gilla den här boken. Den är inte jätte underhållande eller jätte spännande. Det händer inte mycket. Men ändå så finns det något där. Något man vill utforska mera. Det är inte en bok för alla men gillar du böcker som man får tänka av så kan det vara något.
 
 
Hittills till 3 Böcker


Kem

Vilken är din favorit från 100 listan hittills? :)

Svar: Skriver ett inlägg som svar på frågan :)
thatslivet.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: