Läsåret 2016

| Postat i: 100 Books You Must Read Before You Die, Foto: Blommor
2
 I år har jag ett lite annorlunda (och mycket svårare) mål än förra året. Målet är 60 böcker. Och inte vilka 60 böcker som helst utan 60 specifika böcker! Vilket är ett väldigt ambitiöst mål måste jag nog säga. Så vi får se hur det går!
 
Har hittills läst 4 böcker och det är ett okej resultat! Det är en bra blandning av kortare, normala och tegelstensböcker. Då min egen Word lista är en fin blandning av titlarna på engelska, svenska och en hel del stavfel så får ni ingen lista på bloggen men ni kan hitta min lista Här där jag gjort en lista på alla titlar. Dock så blir det nog inga specifika titlar nästa år! Men det är em kul utmaning att testa en gång ^^
 
 
 
Hittills till Läsåret 2016


Lili

Vilken rolig utmaning! Och hey, 4 böcker hittills är ju väldigt bra, det är mer än en i veckan.


URL: http://zilverka.blogg.se/
Lena

Oj du har många härliga läsupplevelser framför dig ser jag. Romeo&Julia är riktigt bra, och inte alls så komplicerad som alla säger att den är. Blev positivt överraskad faktiskt :D


URL: http://thisismyphotostory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: